HTML

Műkereskedelem és művészet

Segítünk eligazodni a galériák világában. Műkereskedelem, műgyűjtés haladóknak. Ki kicsoda és mennyiért. Klasszikus modern vagy kortárs? Honnan? Kitől?

Online olvasók

Oldalmegtekintés

Friss topikok

Címkék

Jazz 1. - Balázs Elemér Group

creo 2010.01.12. 11:28

 

Balázs Elemér Group

 

 

"Úgy gondolom, ma Elemér az egyik legjobb dobos a világon. Képes minden zenei pillanatot belülről hallani; muzikalitása, finomsága és spontán döntéshozó képessége révén minden vele játszó zenész számára lehetővé teszi, hogy a legjobbat hozzák ki magukból. Csodálatosan üti meg a hangszerét - mindig élvezem, ha alkalmam nyílik vele muzsikálni, illetve a játékát hallani."

Pat Metheny

 

 - Eddig bírtam, hogy a zenét ne keverjem bele a blogomba. Mivel a zene és a képzőművészet szoros kapcsolatban van, én pedig megszállott jazzrajongó vagyok, ez itt sem lesz másként. Néha felteszek majd egy kis kedvcsinálót a legjobbaktól, főként a magyaroktól.

Budapest éjszakai élete nagyon mozgalmas, mindenki megtalálhatja benne a kedvére valót. Fantasztikus zenészeket hallgathatunk, akár élőben is hétről-hétre a jobb klubbokban.

Mostanában a BJC-be járok, ahol nagyon komoly a program, érdemes ellátogatni hozzájuk esténként. Balázs Elemért valamikor a 90-es években hallottam először a Postás Műv. Házban játszani, már akkor érezhető volt a zsenialitása.

A magyar jazz muzsikusok nagyon jók, a külföldiek egyszerűen elájulnak tőlük. Az országimázs központ nyugodtan támaszkodhatna komoly és jazz zenészeinkre. Stabil lábakon állnak.

 

Címkék: jazz youtube társművészet

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://akvarell.blog.hu/api/trackback/id/tr351666041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antitaxis 2010.01.12. 18:26:47

Az országimázs központ most éppen kispados, de már melegít...
A jazz pedig tényleg jó társ a képzőművészethez, egyátalán a zene!
Most kaptam egy e-mailt Göteborgban élő lengyel barátomtól, hogy járt náluk Roby Lakatos, és teljes Göteborgot lenyűgözte. Itthon meg cigányozunk ezerrel...
Balázs elemér nekem is nagy kedvencem, én később ismertem meg, de azóta nem eresztem. Tavaly hallottam uoltjára élőben Győrben, az ütős fesztiválon, ahol Trilok Gurtu is celebrált.

liege 2010.01.12. 20:58:13

A BJC valóban klassz hely, de az A38 is nagyon ott volt tavaly. Jó ötlet volt ez a Balázs Elemér zene egy képzőművészeti blogban. Grat.

antitaxis 2010.01.13. 18:56:42

A jazz mindig jó ötlet! Ebben (is) rokon a képzőművészettel.

creo · http://akvarell.blog.hu 2010.01.13. 20:30:53

@antitaxis: Köszi a hozzászólást, te vagy a leghűségesebb "kommentelő" az akvarellen eddig. A többiek lehet, hogy csak olvasgatnak. Örülök, hogy te is jazz kedvelő vagy.

creo · http://akvarell.blog.hu 2010.01.13. 20:34:32

@liege: Köszi neked is a hozzászólást, az A38 szuper hely, valóban. Most lesz Bob Marley szülinapi buli Febr.4. körül. Az mindig nagyon cool.
süti beállítások módosítása